دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

سخن نخست

سلاااام به دوستای خوبم

به وب نوپای من خوش اومدین

امیدوارم لحظات خوبیواینجاسپری کنید

این وب باحضورشمامعناپیدامیکنه پس لطفا بهم سربزنید

منتظرنظرات وانتقاداتون هستم

دوستون دارم...

دخترشمال...


نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام....

خواهان تبادل لینک یا بنر با وبلاگ زیبای شما هستیم.در صورت تمایل به سایت ما به ادرس زیر مراجعه کنید.
www.2ads.ir
سیستم تبادل بنر رایگان
با این سیستم بطور رایگان بنرهای خود را در تعداد زیادی سایت به نمایش بگذارید
منتظر شما هستیم @};-@};-@};-@};-
مدیریت تو-ادز
www.2ads.ir

خاطره یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 03:31 http://www.khaterehfunny.blogsky.com

هستی خانوم اگه دوس داشتی برای وبت پست ثابت بذار البته اگه دوس داشتی
ساعت ارسال رو ببین

من دقیقاهمون موقع خوابیدم!
مثل همیم پس!
مرسی ازپیشنهادت
دنبال یه قالب میگردم که کل طراحی وبوعوض کنم واسه همین هنوزنزاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد