دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

آشپزی پرماجرا...

سلام بچه ها...{-77-}


دلم میخوادجیییغ بزنمممممممممممممممممممممممم{-115-}

امروزتولدخالم بود

منم گفتم براش کیک تولددرست کنموسوپرایزش کنم!

عاقااومدم گشتم دنبال دفترچه آشپزیم هی تواین کشوبگرد هی تواون کمدبگردبالاخره بعدازچنددقیقه دیدم توهمون کشوقایم شده!

طبق دستوربایدسفیده وزرده تخم مرغوجدامیکردم!!چشمتون روزبدنبینه هرچقداین سفیدرومیزدم سفت نمیشد!!هیچی دیگه!ریختمش دور!!!مجبورشدم دوباره تخم مرغ بشکونم البته به دورازچشم مامانم!{-15-}

هیچی دیگه چرااینجوری نگام میکنین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!خوایندفم سفت نشد!!!{-133-}منم شدم آتشفشان{-13-}میخواستم اون سفیدروخالی کنم روسریه نفرتادلم خنک شه!.گفتم همروقاطی میکنم یه چیزدرمیاددیگه!ازخیرکیک تولدگذشتیم بابا!

بالاخره مواداروقاطی کردموگذاشتمش توفر!

ولی خداییش یه کیکی شدا!!عالییییولی حیف که اسفنجی نشدنتونستم بهش خامه بزنم!.تموم برنامه هامم نقش برآب شد!!!!.اولین باربودکه کیکم خراب میشداونم چه روزی!!{-125-}

الانم اعصاب ندااااارمممممممممممممممممممممممم{-115-}.

یکی حالمووووخوف کنههههههههههههههه تاخودمونکشتم!

نظرات 5 + ارسال نظر
پروفسور شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:30

نه بابا, از خونه پدربزرگم با کامپیوتر داییم میام!
خونه شون پشت خونه مائه ولی مامانم نمیذاره زیاد بیایم!

آخی!!
امیدوارم زودتراینترنت خودت راه بیفته

پروفسور دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 18:35

منم واسه جشنواره غذا تو مدرسه اومدم کیک درست کنم, به جای بکینگ پودر نشاسته ریختم!!!
عیبی نداره!

به به چ عجب بالاخره نتت وصل شد؟؟؟؟؟؟

مهسا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 17:23 http://mahsafunny.blogsky.com

سلام هستی جون اپم

فرشته سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 22:38 http://sunshine77.blogsky.com

من استاد ریدن به غذام/اشکال نداره

خاطره سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 14:56 http://khaterehfunny.blogsky.com/

الآن میرم جنایتت رو به مامانت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد