دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

من دخترم...

❖مـــــَـــن دُختَرَم!آنقـَــدر مِهربآن کِه نَدیده ای...


❖مــــــــَن دُختَرَم! بآ چِشمآنـی زیبآ و بَــــــرآق



❖مــــــــَن دُختَرَم! اَشکـ هآیی دآرَم بِه اَندآزه یِ دَریآ



وَ



حَرف هایی دآرَم گآهیـ بُزرگتَر اَز آسِمان



❖مــــــــَن دُختَرَم! بِه شِکلِ مـــــــآه وَ گآهی زیبآتَــــــر



❖مــــــــَن دُختَرَم! بآ قـــــــدی بُلَند وَ دُختَرآنِـــــــــه


❖مــــــــَن دُختَرَم! هَمآنی کِه تو بِهـِش میگیـ ضَعیفِه!!!!


❖مــــــــَن دُختَرَم! مَخلوقی عَزیـــز دَر نِگآهِ پَیامبَر (ص)


❖مــــــــَن دُختَرَم! هَمآنی کِه اَز ترسِــ پِسَرهآیی مِثلِ تو



بآید مَسیرِ مَدرِسِه تآ خآنِه رآ بِدَوَد



❖مــــــــَن دُختَرَم! گآهی وَقتـ ها شُمآرِه هآیی اَز تو...



گآهی چِشمَکـ هآیی اَز تو آرامِشَم رآ گِرِفت..



❖مــــــــَن دُختَرَم! فَقَطـــــــــــ بِه جُرمِ دُخــتَر بــودَن!
1382285722720556_large.jpg

مانیتور...

صدای ما رو

از پشت شیشه ی مانیتور می شنوید...

مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن

مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون

زیر چونشونه

در ضمن ،

پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته.....



من...

من…!

مرا که میشنـاسی؟! خودمم

کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی

مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر

اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!

به سلامتی...

سلامتی

دلم که واسه همه سنگ صبور بوده

سلامتی دلم که دردای همه رو میشنوه ولی فقط به ی نفر درداشو میگه

سلامتی رفیقام

سلامتی تو دلی هامون

سلامتی خودم که پادشاهم و رفیقام که تاج سرن

.

.

.

.

هی رفیق

.

اصلا بزن بسلامتی روزی که مشکیمو میپوشی



This-will-make-you-stress-out_thumb.gif



دل...

برای دلم گـــاهی مادری مهربان میشوم :

دست نوازش بر سرش میکشم میگویم : “غصه نخور ،میگذرد”

برای دلم گـــاهی پدر میشوم :

خشمگین میگویم : “بس کن دیگر ،بزرگ شده ای”

گاهـــی هم دوستی میشوم مهربان :

دستش را میگیرم میبرمش به “باغ رویا”

دلـــم از دست من خسته است …



68512640032139677391.gifَ

به سلامتی...



پیکت را بالا بگیر:
بزن به سلامتیه: 
آرزوهایی که هیچگاه لمس نکردی بزن به سلامتیه: 
عشقی که طالعش با تو نبود 
بزن به سلامتیه:
 شبهایی که تو در تنهاییت گریه کردی و ندانستی چرا