دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

به سلامتی...

سلامتی

دلم که واسه همه سنگ صبور بوده

سلامتی دلم که دردای همه رو میشنوه ولی فقط به ی نفر درداشو میگه

سلامتی رفیقام

سلامتی تو دلی هامون

سلامتی خودم که پادشاهم و رفیقام که تاج سرن

.

.

.

.

هی رفیق

.

اصلا بزن بسلامتی روزی که مشکیمو میپوشی



This-will-make-you-stress-out_thumb.gif



نظرات 6 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 22:01 http://khaterehfunny.blogsky.com/

این پر نمی شه

نه همینه

navid دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 20:21

خواهش میکنم

navid دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 19:53

سلامتی اونی که بهش گفتن اگه عشقت بمیره چیکار میکنی؟

گفت: منم واسش میمیرم.

گفتند اگه رفیقت بمیره؟............

گفت: وایستا ، حرفتو قطع کن. اگه خودم بمیرم نمی زارم

رفیقم بمیره.

میمیرم برات رفیق{-29-}

مرسی ازمتن زیبات آقانوید

navid یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 20:25

سلامتی خودمو خودت

mahan یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 16:21 http://3tofangdar.blogsky.com

خدا نکنه
فدات شم

عزیزدلمی

amir یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:06

به سلامتی همه رفقا

به سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد