دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دخترشمال

مکانی برای باهم بودن...

دختر...

دختر نیستی تا بفهمی وقتی از سر کوچه تا در خونه میخوای بری قلبت میات کف پات یعنی چی...

دختر نیستی تا بفهمی زیر مانتو و مقنعه خودتو پوشوندن به خاطر اینکه یکی دیگه تحریک نشه یعنی چی....

دختر نیستی تا بفهمی وقتی بابات به خاطر پول به زور به کسی که دوسش نداری شوهرت میده چه عذابی میکشی....

دختر نیستی تا بفهمی وقتی ولت می کنه میره و شب عروسیش از در خونه رد بشی و با چشمای گریون نگاه کنی یعنی چی...

دختر نیستی تا بفهمی اگه بهت تخاوز بشه آخر به تو میگن لاشی....

دختر نیستی تا بفهمی وقتی کسی رو دوست داری نمی تونی اسمش رو به زبون بیاری چون میشی بی چشم و رو یعنی چی...

دختر نیستی تا بفهمی معنی یه عالمه دوست دارم های الکی یعنی چی...

دختر نیستی تا بفهمی وقتی عشقت یکم مایه دستش میات و میره دنبال یکی سرتر از تو یعنی چی...

دختر نیستی تا بفهمی تحمل نگاه های تشنه ی مردای پیر و جوون تو خیابون یعنی چی...

دختر نبودی که ببینی پاک و ساده بودن تو این دنیای کثیف چه تاوان سنگینی داره...

دختر نیستی تا بفهمی چون دانشجو دختری نمیتونی با اردو دانشگاهی بری حج چه عذابی میکشی....

آره دختر بودن هم دردهای خودش رو داره

به سلامتی همه دخترای خوب



نظرات 10 + ارسال نظر
nafas چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 20:14 http://breattth.blogfa.com/

ب سلامتیشون...
خیلی عالی بود
مرسی عزیزم

فدای تو

خاطره سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 22:03 http://khaterehfunny.blogsky.com/

آره دختر بودن خیلی سخته


به سلامتی همه دخترااااااا

amir یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:51

به سلامتی همه ی دخترای خوب مثل خودت

س شنبه 16 آذر 1392 ساعت 15:39

سلام دوست عزیز



من نمی تونم بیام وبم نظرای خوشملت رو بخونم



چون سیستم بلاگفا کاملا از کار افتاده




لطفا تا موقعی که بهتون خبر ندارم نظر ندید چون نمی بینم





منم به روزگار مرضیه ی پرواز گرفتار شدم



دلم براتون تنگ می شه




خدا حافظ



- -
-- -- -- --
-- ---- ----------------------------------- -
-- -- -- --
-- ---- ------------------------------------ -
-- -- -- --
-- ---- ----------------------------------- -
-- -- -- --
-- ---- ----------------------------------- -
-- -- -- --
-- ---- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- _---------------------------------------------------------------------------------------






















پیام اختصاصی برای خاطره(در این وبلاگ خنده الزامیست)مرضیه(پرواز)معصومه(دختر شمال

سلام عزیزم
امیدوارم زود زود مشکل وبت حل بشه

شادی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 13:09 http://shadi-shadi.blogsky.com

حرف زدن با تو از عشق
انگار که آب دادن به گلهای پلاستیکی است …

شادی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 11:53 http://shadi-shadi.blogsky.com

زندگی مرا بارها و بارها در هم کوبیده است...

اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید...

این منم؛

"قهرمان خودم"....!!!!

mahan سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 15:52 http://3tofangdar.blogsky.com

اونی که از پشت خنجر فرو کرد تو قلبم عطر تنش آشنا بود
آن عطر را خودم برایش خریده بودم …

نوید یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:46

من یه پسرم!
اگه برات غیرتی نشم
اگه روت حساس نباشم
اگه ته ریش نداشته باشم
اگه باهات مهربون نباشم
اگه بهت اخمای کوچولو نکنم
اگه وقتی شالت رفت عقب نگم اونو بکش جلو
اگه دستتو محکم نگیرم
اگه نگم هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرت نذارم
اگه قربون صدقت نرم
اگه نگرانت نشم
اگه بهت نگم عروسک من
اگه نگم من مهمم که میگم خوبی
اگه ...
اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!
تو عاشق اینی که من یه مرد کامل باشم!مرد تو!
اممما!!!ا
تو یه دختری
اگه خودتو لوس نکنی
اگه باهام قهر نکنی و ناز نکنی
اگه وقتی چشام میچرخه از حسودی دیونه نشی
اگه از نظر دادنام خوشحال نشی
... اگه به خاطر من به خودت نرسی
اگه سر به سرم نذاری
اگه برام گریه نکنی
اگه لب و لوچه آویزون نکنی تا بغلت کنم
اگه بهم نگی آقامون
اگه برام مظلوم بازی درنیاری
اگه از سرو کولم نری بالا
اگه برام عشوه نیای
اگه گوشمو نپیچونی و نگی تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستامو نگیری
اگه وقتی کار بدی کردی با ترس بهم نگی
اگه لج بازی نکنی
اگه...
اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات بکنم!
من تورو خانوم میخوام!
خانوم من!
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
من صلابت نگه میدارم تو لطافت
تو نجابتتو نگه دار منم نگاهمو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین پسر واسه تو!
تو بهترین دختر واسه من!
میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد...!!

شادی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 17:47 http://shadi-shadi.blogsky.com

هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن

شادی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 00:11 http://shadi-shadi.blogsky.com

ای دل ... !
… یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد